Google drži titulu najposjećenijeg internetskog servisa u svijetu, a u leđa mu gledaju Microsoft s nešto više od 900 milijuna korisnika te Facebook čiji je broj jedinstvenih posjetitelja porastao za čak 30 posto, na 714 milijuna. Četvrtu poziciju drži Yahoo, čije je usluge u svibnju ove godine koristilo 689 milijuna korisnika, odnosno 10,8 posto više nego lani.
Zanimljivo je osvrnuti se i na Comscoreov podatak o vremenu koje korisnici provode na pojedinim servisima. Vodeća svjetska društvena mreža u tom segmentu nadmašuje vodeću tražilicu. U svibnju su posjetitelji na Facebooku proveli 250 milijardi minuta, dok su se na Googleu zadržali 50 milijardi minuta manje.
Pretpostavlja se kako bi Facebook mogao preteći Microsoft. Vodeća društvena mreža približava se brojci od 700 milijuna korisnika, a najavljuje i nove usluge, poput glazbenog servisa. Takve bi usluge korisnike navele na još duže zadržavanje na Facebooku.
Google je u proteklih nekoliko godina značajan rast jedinstvenih posjetitelja zabilježio zahvaljujući YouTubeu i Gmailu.