Google je odlučio dozirano puštati korisnike na svoju društvenu mrežu Google plus. Unutra se može samo putem pozivnice koju vam netko pošalje. „Invitation button“ u neprekidnom je pogonu od nedjelje, a ukoliko ga Google ne bude gasio do sljedećeg vikenda pretpostavlja se kako će društvena mreža Google plus u nedjelju dosegnuti 20 milijuna korisnika.
– Broj korisnika toliko raste da mi je izazovno pratiti ga – ističe Allen.
Deset milijuna, ili dvadeset milijuna korisnika ogromne su brojke, ali one su u prvom redu rezultat snažnog Googleovog branda. Što god ta kompanija predstavila, korisnici će isprobati. Krajnji cilj je Facebook, a on ima 700 milijuna korisnika, od kojih se polovica prijavljuje svakodnevno. Teško će Google plus do te brojke.
I dok jedan dio stručnjaka smatra kako je Google debelo zakasnio s društvenom mrežom, Allen tvrdi suprotno. On smatra kako u svijetu postoji potreba za još jednim društvenim medijem.
Google i Facebook veliki su konkurenti na „online tržištu“. Facebook je jedina kompanija koja Googleovu poziciju ozbiljno može ugroziti i u nekim segmentima ugrožava. Google pak Facebooku sad pokazuje kako svoju dominantnu poziciju na tržištu društvenih mreža ipak ne može uzeti „zdravo za gotovo“.
Dečki s Wall Streeta vjeruju Google plusu – vrijednost tvrtke skočila za 20 mld. $
Zašto Google + više nego Facebook – argumenata ima, no jesu li dovoljno jaki?