Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Uncategorized

Hrvatski turizam na televizijama i portalima BBC-a, CNN-a, Euronews-a…

U tijeku je oglašavanje hrvatskog turizma na globalnim TV postajama. Spotovi u trajanju od 30 sekundi pod nazivom „Mediteran kakav je nekad bio“, „Recepti“ i „Brojevi“ koji prikazuju autentičnost, način života, eno-gastro ponudu, prirodnu i kulturnu baštinu i turističke atrakcije naše zemlje prikazuju se na CNN-u, BBC world-u, Euronews-u i Eurosport-u. Također, kampanja se paralelno provodi i putem bannera na internet portalima navedenih TV postaja.

U tijeku je oglašavanje hrvatskog turizma na globalnim TV postajama. Spotovi u trajanju od 30 sekundi pod nazivom „Mediteran kakav je nekad bio“, „Recepti“ i „Brojevi“ koji prikazuju autentičnost, način života, eno-gastro ponudu, prirodnu i kulturnu baštinu i turističke atrakcije naše zemlje prikazuju se na CNN-u, BBC world-u, Euronews-u i Eurosport-u. Također, kampanja se paralelno provodi i putem bannera na internet portalima navedenih TV postaja.

Globalno TV oglašavanje dio je ukupnih promidžbenih aktivnosti hrvatskog turizma koje provodi Hrvatska turistička zajednica, prateći odrednice Strateškog marketinškog plana, kao i trendove kretanja potražnje na međunarodnom turističkom tržištu.

Kampanja oglašavanja hrvatskog turizma na globalnim TV postajama trajat će do sredine lipnja ove godine, za što je HTZ u svom Programu rada za ovu godinu izdvojila 9,5 milijuna kuna.

Osim na navedenim globalnim TV postajama, kampanja oglašavanja hrvatskog turizma provodit će se na TV kanalima najvažnijih emitivnih turističkih tržišta i to:

Njemačke, Italije, Slovenije, Skandinavije, Austrije, Češke, Nizozemske, Poljske, Mađarske, Slovačke, Španjolske, Rusije, Belgije kao i na domaćem tržištu.

Ukupno planirana sredstva za TV oglašavanje na primarnim i sekundarnim tržištima u 2011. godini iznose 27.650.000 kuna.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.