Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

Tri pravila za uspješno prevladavanje neuspjeha u poslovanju

Poduzetnički neuspjeh – neka prvi baci kamen kome se nije dogodio. Propušteni natječaj na koji ste računali, krivi zaposlenici koji su vas unazadili, loše poslovne odluke, neuspjela kampanja, loš proizvod ili loš tajming. Sve ovo dio je poslovne priče, kao i oni uspješni trenuci kojih se s ponosom prisjećamo. Kako bismo vam pomogli prebroditi ove manje sretne, tu je par korisnih savjeta…

Poduzetnički neuspjeh – neka prvi baci kamen kome se nije dogodio. Propušteni natječaj na koji ste računali, krivi zaposlenici koji su vas unazadili, loše poslovne odluke, neuspjela kampanja, loš proizvod ili loš tajming. Sve ovo dio je poslovne priče, kao i oni uspješni trenuci kojih se s ponosom prisjećamo. Kako bismo vam pomogli prebroditi ove manje sretne, tu je par korisnih savjeta…

Svi poslovnjaci, kada govore o svojim uspjesima sa stajališta sada već uspješnih ljudi, imaju zajedničku crtu ličnosti – samopouzdanje. I u lošijim vremenima, sjetite se da ste imali i uspješnih odluka, uspješnih poslova – pomoći će vam da se vratite na stari kolosijek.

Ne pretvarajte se da se nikada nije dogodilo

Stigma neuspjeha težak je teret. Ipak, kada se već dogodi, bitno je sagledati objektivne činjenice koje su dovele do nesretnog rezultata. Samo tako ćete izvući kvalitetne pouke za buduće poslovanje. Nema isprika.

Odvojite neuspješne projekte od neuspješnih ljudi

Ova priča može se odvrtjeti u dva smijera: neki zaposlenici će neuspješan projekt doživjeti kao osobni neuspjeh, iako možda za njega nisu krivi. Bitno im je to komunicirati na pravi način, jer nesigurnost ili depresija pri ulasku u sljedeći projekt mogu postati preteška prtljaga. Novi zadatak je upravo to – novi zadatak.

Druga opcija može biti – zaposlenik zbog neznanja, nemotiviranosti, ljenosti, nemarnosti, može upropastiti izgledan projekt. Ako vam se s istim ljudima konstantno događaju ovakvi „promašaji“ možda je vrijeme za „motivirajući razgovor“. Ili novog zaposlenika.

Budućnost kao fokus

Fokus vaših razmišljanja morala bi biti budućnost. Često možete čuti „Joj da sam barem kupio onu zemlju u Sv.Klari, danas vrijedi milijune“. Ok ali niste. Možda vas zemlja za poslovni prostor čeka negdje drugdje – poanta jest, nitko se od ovakvih „kafanskih priča“ nije obogatio – osim ako ne planirati pisati memoare. S lošim poslovnim potezom iza sebe, gledajte prema naprijed opreznije ali i s više samopouzdanja – ne kaže se bez vraga, na greškama se uči.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.