Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

Problem s odgađanjem i kako ga se riješiti u četiri koraka

Problem s odgađanjem obveza svakodnevna je pojava i nitko nije imun na njega. Sigurno ste se našli u situaciji da znate da nešto morate napraviti ali se radi raznih razloga nikako ne hvatate u koštac s problemom. Nekad se radi o kompliciranom i teškom problemu, nekad je razlog odgađanja dosada, nekad jednostavno ne nalazite smisao u poslu koji se treba napraviti…

Problem s odgađanjem obveza svakodnevna je pojava i nitko nije imun na njega. Sigurno ste se našli u situaciji da znate da nešto morate napraviti ali se radi raznih razloga nikako ne hvatate u koštac s problemom. Nekad se radi o kompliciranom i teškom problemu, nekad je razlog odgađanja dosada, nekad jednostavno ne nalazite smisao u poslu koji se treba napraviti...

Razlozi su različiti ali jedna stvar se ponavlja – s odgađanjem se uplićete u spiralu sa sve više i više stvari koje vam vise nad glavom i uzrokuju stres, koji onda negativno utječe na vaše raspoloženje, učinkovitost i motiviranost za ostale aktivnosti kojima se bavite.

1. Krenite s najtežim stvarima

Ako postoji jedna navika koju bih vam osobno savjetovao, to je da svako jutro čim dođete na posao obavite najteži zadatak za taj dan. Time ne samo da vam neće ostatak dana visiti nad glavom i opterećivati vas, nego će vam se i ostali zadaci nakon njega činiti lakšima, a vi ćete biti puno motiviraniji u njihovom rješavanju.

2. Pomaknite rokove unaprijed

Za ponedjeljak trebate pripremiti kompliciranu prezentaciju u kojoj i onako ne vidite smisla. Zadajte sami sebi rok do petka. Nagradite se s ugodnim vikendom uz to što će vam sam po sebi biti ugodnijim jer bi vam ta nedovršena prezentacija cijeli vikend izazivala glavobolju.

3. Kako progutati krokodila?

Jedini način je griz po griz. Ako je veličina posla uzrok vašeg odgađanja uzmite planer, podijelite posao u dijelove i naravno započnite odmah s onim najkompliciranijim komadima.

4. Postanite uredni

Očistite stol i držite radnu okolinu urednom. Ljudi često ne započinju s poslovima jer znaju da je potreban napor da nađu sve papire koji im trebaju da započnu s poslom.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.