Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Najgore greške na prodajnim sastancima

Posjeti potencijalnim potrošačima ili investitorima nisu jeftini, a ako niste ostvarili prodaje, vaše vrijeme i novac su uzalud potrošeni.

Posjeti potencijalnim potrošačima ili investitorima nisu jeftini, a ako niste ostvarili prodaje, vaše vrijeme i novac su uzalud potrošeni.

Portal Inc. donosi najčešće pogreške tijekom sastanaka s potencijalnim potrošačima. Neke od njih djeluju očito, no iznenadili biste se kako je lako na njih zaboraviti.

Kašnjenje na sastanak

Ukoliko kasnite na sastanak, potrošaču šaljete poruku kako ne cijenite njegovo vrijeme. Uvijek dođite barem 15 minuta ranije.

Glumite prijateljstvo

Ukoliko se prema klijentu ponašate kao prema davno izgubljenom prijatelju, velike su šanse da će vas doživjeti kao “lažnjaka” ili očajnika koji bi učinio sve samo da ostvari prodaju. Potrošaču se obraćajte s poštovanjem te prijateljsko tapšanje po leđima zamijenite čvrstim stiskom ruke.

Pričate, ali ne slušate

Prodajni sastanci su vezani uz građenje poslovnih odnosa i prikupljanje informacija. Ukoliko barem na kratko ne zatvorite usta, teško ćete postići ijedno od toga. Budite znatiželjni, postavljajte pitanja i pamtite odgovore.

Svađate se s potrošačem

Ukoliko se potrošač oko nečega ne slaže s vama, svađa će samo učvrstiti njegove stavove. Umjesto prepiranja, pitajte ga zašto tako misli i pokušajte nešto naučiti iz njegovog odgovora.

Držite tradicionalnu prezentaciju

Vi možda imate ono što klijentu treba, ali nitko ne želi slušati beskonačne hvalospjeve. Raspravljajte o potrebama potrošača i tek tada ponudite ono što namjeravate prodati.

Niste upoznati s vlastitim proizvodom

Klijent ne želi čuti izjave kao što su: “O tome ću vas naknadno obavijestiti”. Prije sastanka, predvidite sva moguća pitanja i upoznajte sa svim aspektima onoga što prodajete čak i ako vam se čine beznačajnijima.

Vaš pametni telefon neprestano vas ometa

Na sastanku nema poziva, mailova, poruka, chatova ili bilo kakvog drugog oblika odvlačenja pažnje. Ništa nije važnije od osobe s kojom razgovarate stoga ugasite svoj mobilni telefon.

Ne okolišajte

Vrijeme potrošača je dragocjeno. Ne okolišajte previše kako biste došli do cilja. Umjesto toga, pripremite krati plan sastanka s najvažnijim temama i ne odstupajte od njega.

Ne pretjerujte s gostoljubivošću

Klijent s kojim se sastajete zasigurno bi vrijeme koje provodi s vama na sastanku mogao utrošiti na bezbroj drugih stvari. Odredite trajanje sastanka i nastojite ga se pridržavati.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.