Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

Kako znati je li ideja spremna za tržište?

Mnogi ljudi imaju velike poslovne ideje, ali s problemima se suoče već pri samom pokušaju realizacije. Od ideje do plasmana na tržište jako je puno prepreka. Potrebno je uvjeriti se kako za ideju postoji tržište i kupci koji su spremni platiti za vaše proizvode ili usluge.

Mnogi ljudi imaju velike poslovne ideje, ali s problemima se suoče već pri samom pokušaju realizacije. Od ideje do plasmana na tržište jako je puno prepreka. Potrebno je uvjeriti se kako za ideju postoji tržište i kupci koji su spremni platiti za vaše proizvode ili usluge.

Temeljito istraživanje samog tržišta i industrije u kojoj planirate poslovati, jedan je od prvih koraka koje trebate napraviti kao poduzetnik početnik.

Odgovorite na slijedeća pitanja:

• Koje probleme rješava moja ideja?

• Koji su potencijalni kupci mog proizvoda ili usluge?

• Zašto bi netko kupio moj proizvod ili uslugu?

• Gdje će kupiti moj proizvod ili uslugu (online, u specijaliziranim trgovinama, robnim centrima)?

• Koji su mi proizvodi konkurencija?

Stvaranje i kreiranje poslovnog modela predstavlja teži dio puta ka cilju. Nakon što definiramo sve parametre koje želimo imati u našem jedinstvenom poslovnom procesu, poduzetništvo nam više ne izgleda tako komplicirano kao na samom početku.

Od samih početka važno je znati zbog čega i za koga radimo i stvaramo.

Naše ciljano tržište i industrija poslovanja najbitnije su činjenice koje moramo implementirati u naš poslovni model.

Je li ideja spremna za tržište i trebate li napraviti marketinški plan?

Kako biste saznali odgovor na ova pitanja, trebate odgovoriti na sva pitanja koja vas mogu dovesti do jasnih informacija kako biste u konačnici shvatili gdje pripadate u poslovnom svijetu.

Tri su ključna aspekta vašeg poslovanja kojima morate ovladati:

1. Informacije o industriji

2. Ciljano tržište

3. Konkurencija

Trendovi, statistika, ankete i sve druge izvore potražite u gospodarskim udružanjima na lokalnim i nacionalnim razinama. Nakon što ste u mogućnosti dokazati održivost projekta, vrijeme je da krenete prema naprijed.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.