Kako bi se vaši zaposlenici osjećali cijenjenim ponekad je dovoljan i sasvim mali znak zahvalnosti.
Portal Inc. donosi četiri načina kako jednostavno podići samopouzdanje zaposlenika i stvoriti međusobno povjerenje:
1.Tražite ideje
Ne zaustavljajte se na jednostavnom zahtjevu za idejama koje bi mogla unaprijediti poslovanje.
Upoznajte se s kvalitetama zaposlenika i od njih tražite da otkriju način kako ih još bolje upotrijebiti. Ukoliko ste primijetili kako određeni djelatnik ima smisla za organizaciju pitajte ga ima li ideju kako smanjiti nepotrebnu papirologiju ili smisliti učinkovitiji način prikupljanja podataka.
2. Tražite pomoć
Tražiti drugu osobu za pomoć jedan je od najiskrenijih načina kojima pridajete važnost njenim sposobnostima i vrijednostima. Zatražite pomoć od zaposlenika i na taj im način dajte do znanja kako poštujete njihove vještine čak i ako nisu direktno vezane uz posao koji obavljaju. Takvim ćete potezom produbiti međusobno povjerenje.
3. Kreirajte neformalne liderske pozicije
Ukoliko zaposlenika postavite u kratkoročnu ulogu vođe pokazat ćete mu da imate povjerenja u njegovu procjenu. Zatražite savjet u zahtjevnim situacijama i ostvarite obostranu korist.
4. Udružite se
Zaposlenici i njihovi šefovi nisu u ravnopravnoj poziciji, no ukoliko zajedno krenete u rješvanje problema, pridonijet ćete osjećaju ravnopravnosti. Bilo da je riječ o situaciji na poslu ili izvan njega, timski rad doprinijet će boljoj poslovnoj atmosferi.