Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

Kako primijeniti SWOT analizu u poduzetničkom procesu?

SWOT analiza je procjena položaja poduzeća i položaja kupaca, kao i okruženja u kojem se nalaze. SWOT koristimo kako bismo definirali moguću strategiju koja može biti građena na prednostima, rješavanju slabosti, istraživanju i iskorištavanju mogućnosti ili izbjegavanju prijetnji.

SWOT analiza je procjena položaja poduzeća i položaja kupaca, kao i okruženja u kojem se nalaze. SWOT koristimo kako bismo definirali moguću strategiju koja može biti građena na prednostima, rješavanju slabosti, istraživanju i iskorištavanju mogućnosti ili izbjegavanju prijetnji.

SNAGE

Opisuju jake strane poduzetnika, njegova tima, poduzeća, njegova znanja, vještine, sposobnosti, odnosno sve što ga čini boljim u odnosu na konkurenciju. To može biti kvaliteta proizvoda ili uskuge, konkurentna cijena, imidž poduzeća. To su unutrašnji čimbenici na koje poduzetnik može utjecati i koje može poboljšati.

SLABOSTI

Opisuje slabosti poduzetnika, tima ili poduzeća, a podrazumijevaju sve što poduzetnik čini lošije od konkurencije: nedostatak znanja, vještina i sposobnosti zaposlenika. To su također unutrašnji čimbenici na koje poduzetnik može utjecati i koje može ispraviti.

PRILIKE

Prilike spadaju u vanjske čimbenike na koje ne možemo utjecati, ali ih možemo prepoznati i iskoristiti kako bismo povećali prednost pred konkurencijom.

To su:

1) sociološko, gospodarsko i političko okruženje

2) nove tehnologije

3) slabosti konkurencije

4) nezadovoljavanje potreba kupaca

5) veličina, položaj i strateško pozicioniranje.

PRIJETNJE

Prijetnje također spadaju u vanjske čimbenike i predstavljaju poteškoće s kojima se poduzetnik susreće i koje se mogu pojaviti:

1) nove jeftinije tehnologije i jeftiniji proizvodi

2) ulazak jeftinijih stranih konkurenata

3) novi zakoni

4) promjene demografske strukture stanovništva

5) promjene u političkom okruženju.

SWOT analizom nastojimo minimalizirati slabosti uz istodobno povećanje snaga poduzeća. Nastojimo također što bolje iskoristiti šanse uz istodobno smanjivanje prijetnji iz okruženja.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.