Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Kako napisati dobru objavu za medije

Nakon što smo s vama jučer podijelili nekoliko savjeta, vrijeme je za još korisnih informacija koje će povećati prisutnost vaše tvrtke u medijima te zahvaljujući kojima ćete ostvariti korisne kontakte s novinarima. U tome će vam pomoći objava za medije odnosno press release.

Nakon što smo s vama jučer podijelili nekoliko savjeta, vrijeme je za još korisnih informacija koje će povećati prisutnost vaše tvrtke u medijima te zahvaljujući kojima ćete ostvariti korisne kontakte s novinarima. U tome će vam pomoći objava za medije odnosno press release.

1.) Budite jasni, precizni i prije svega zanimljivi. Ne šaljite medijima suhoparne podatke poput povijesti vaše tvrtke, broja zaposlenika i slično jer to najčešće ne zanima ni novinare, ni čitatelje.

2.) Ne opterećujte poštanske sandučiće novinara ukoliko za to zaista ne postoji dobar razlog jer će vas u protivnom tražiti da ih uklonite iz vaše baze. Potrudite se informaciju koju želite podijeliti učiniti što zanimljivijom i ne pokušavajte se pretjerano reklamirati.

3.) Imajte na umu kome šaljete objavu. Prilagodite je određenom tipu medija. Tiskani mediji bit će vam zahvalni ako u objavu ubacite citate ključnih ljudi i fotografiju, dok objave za internetske portale dodatno opremite multimedijalnim sadržajima (poveznice, video isječci…).

4.) U objavu obavezno uključite i kontakte osobe koja je zadužena za odnose s medijima. Navedite svoju adresu, broj telefona, e-mail adresu i web stranicu.

Javite nam se i postavite pitanje vezano uz komunikaciju vaše tvrtke s medijima na [email protected]! Pratite nas i na Facebook stranici gdje nas također možete pitati sve što vas zanima.  Mi ćemo vam uvijek sa zadovoljstvom odgovoriti!


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.