Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

Ponašanje koje poslodavac ne smije tolerirati

Zabušavanje, inertnost, izbjegavanje odgovornosti. Kada je dosta? Neki zaposlenici jednostavno nisu dovoljno kvalitetni da budu dio vašeg tima. Donosimo sedam detalja koji mogu pronaći trulu jabuku u vašoj organizaciji. Nemojte čekati da jedna osoba ujedini sve te “vrline” – već tri dovoljne su za ozbiljan razgovor!

Zabušavanje, inertnost, izbjegavanje odgovornosti. Kada je dosta? Neki zaposlenici jednostavno nisu dovoljno kvalitetni da budu dio vašeg tima. Donosimo sedam detalja koji mogu pronaći trulu jabuku u vašoj organizaciji. Nemojte čekati da jedna osoba ujedini sve te "vrline" - već tri dovoljne su za ozbiljan razgovor!

Ovo su neke osobine koje definitivno ne želite zateći kod svojih zaposlenika…

1. Izbjegavanje problema kada se pojave – takvi će djelatnici složiti zamišljenu, možda i zabrinutu facu na sastanku, ali kada se vrate za svoj stol, problem je za njih ostao u sobi za sastanke. Oni su posebno opasni kada kompanija nema strogo ustrojenu hijerarhiju – čitaj: lijenčina nema šefa koji će mu zapovjediti da riješi konkretan problem.

2. Kašnjenje na sastanke, na posao, s predajom programa ili projekta – u korijenu tih iritantnih navika uvijek je ista stvar – nedovoljna motiviranost ili, još gore, lijenost. Posao se mora shvatiti maksimalno ozbiljno jer zbog takvog zaposlenika cijela tvrtka dobiva stigmu neprofesionalne, neozbiljne grupice.

3. Kočenje kvalitetnog kadra u napretku – to je možda i najveći problem kompanije. Svatko će jednom naletjeti na nekoga tko zna više jezika, ima bolje referencije, bolja tehnička ili IT znanja. Pitanje je što s tim zaposlenikom. Najlakši je način – zagorčavati mu život dok ne odluči otići iz poduzeća! I problem je riješen. To je scenarij iz noćne more, a takav zaposlenik treba ekspresno dobiti opomenu prije otkaza.

4. Izbjegavanje odgovornosti. Postoje ljudi kojima je moto da se ne živciraju oko „nepotrebnih” stvari ili onih „koje ionako ne mogu promijeniti”. Jedno je ostati hladne glave, a drugo pokušavati izbjeći odgovornost, posredno time i stres, a tako i svaku eventualnu pogrešku. Zlatna riječ u Klaiću, barem što se poduzetništva tiče, uvijek je bila „proaktivnost.”

5. Teško usvajanje novih znanja i vještina  – psiholozi se slažu da ta boljka češće pogađa starije zaposlenike, koji su se naviknuli raditi po utabanim stazama. Nažalost, tehnologija se brzo razvija, a kadar koji odbija evoluirati u skladu s vremenom opasna je kočnica i loš primjer svim zaposlenicima. Dobar su način skupna usavršavanja, organizirana neposredno prije, poslije ili za vrijeme posla.

6. Stvaranje loše klime i nelojalnost kompaniji. Tračevi, manipulacije i stvaranje klanova mogu ozbiljno zatrovati odnose u organizaciji. Oni koji u tom sudjeluju mogu prouzročiti veliku štetu.  Minimalna razina lojalnosti kompaniji nije opcija, ona je uvjet.

7.  Otvoreno traženje novog posla.  Takve priče ne samo da su moralno upitne nego pokazuju i koliko im je autor nemotiviran za rad u tvrtki. Nitko ne želi zaposlenika koji jednim okom gleda u Excelovu tablicu, a drugim u Moj Posao!


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.