Koliko je rodna neravnopravnost i dalje duboko ukorijenjena u naše društvo dokazuje najpopularnija internetska tražilica na temelju čijih je pretraga zasnovana nova kampanja UN Women-a. Ni sami nismo vjerovali, dok se nismo na svoje oči uvjerili – ako u Google tražilicu upišete ‘žene bi trebale’ (women should) ili ‘žene ne smiju’ (women cannot), dobit ćete nevjerojatne rezultate poput ‘žene bi trebale ostati kod kuće’ ili ‘žene ne bi trebale imati prava’.
Ravnopravnost spolova puno je više doli osnovno ljudsko pravo, njegovo poštivanje u zajednici od velike je važnosti za društveno – ekonomski napredak. Mnoga znanstvena istraživanja pokazala su da osnaživanje žena u društvu vodi ka ekonomskoj produktivnosti i razvoju, no duboko unutar i najrazvijenijeg društva ipak se osjete nepravde prema ženskom spolu.
Još uvijek su žene zakinute za mnoge pozicije na političkom, društvenom ili ekonomskom vrhu. Isto tako se nerijetko primjećuju razmjeri u plaćama muškaraca i žena kojima je često, u nekim zemljama, uskraćeno školovanje ili zdravstvena pomoć.
Koristeći lica žena različitih rasa, kampanja jasno oslikava kakve nam stvarne fraze najrasprostranjenija tražilica sugerira te koje su sve pozicije u 21. stoljeću i dalje namijenjene ženama.
Ova kampanja još jednom je dokazala da je rodna nejednakost globalni problem i prikazuje kakvog je mišljenja većina stanovnika ove planete.