Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Vrijednost osobnog branda

Zašto osobni branding, ili izgradnja osobe marke? U životu, kao i u poslovanju, izgradnja robne marke (brand building) je korisnija, snažnija i održivija u vremenu od svih, ujedinjenih, napora marketinga i prodaje.

Zašto osobni branding, ili izgradnja osobe marke? U životu, kao i u poslovanju, izgradnja robne marke (brand building) je korisnija, snažnija i održivija u vremenu od svih, ujedinjenih, napora marketinga i prodaje.

Odavno dokazano, izraženo u brojkama, to smo dobro naučili i znamo vrednovati. To je i jedini učinkoviti način izdvajanja od konkurencije. Poanta je u Vašem utjecaju, te stvaranju branda koji komunicira određene percepcije i osjećaje koji se povezuju s njima. Jednako kao kod vrlo poznatih: vidite Nike i znate da je to “Just do it”, Nokia: “Connecting people”. Ili kod manjih, no jednako vrijednih, brand ili robna marka je onaj razlikovni uteg koji će pretegnuti vagu kod kupca koji donosi odluku o kupnji. Svoj brand ili robnu marku tvrtke pažljivo grade i ulažu u njega, znajući da ovisi o svim segmentima poslovanja, bilo u “vidljivom” ili “nevidljivom” dijelu. Također, znaju da jednom izgrađen, da bi opstao, mora rasti, napredovati i razvijati se…

Branding nije više samo ono o čemu razmišljaju ljudi koji upravljaju tvrtkama, kada razmatraju položaj svojih proizvoda ili usluga na tržištu. Sve se više prepoznaje važnost i značaj u primjeni osobnog branda. Upravo je osobna marka (ili osobni brand) postala važna aktiva u Vašem online, virtualnom ili socijalno umreženom svijetu. U svakom slučaju, važno je da ste svjesni kakav ste osobni brand kreirali i da postanete glavni i odgovorni menadžer razvoja svog branda. Znate li kakva je percepcija Vašeg osobnog branda?

Što činite kako biste ga razvijali?

Svatko ga ima, no većina ljudi ne upravlja njime, pogotovo ne strateški, konzistentno ili troškovno i pojavno efikasno. Preuzmete li upravljanje svojim brandom i porukama koje prenosite i putem kojih Vas drugi percipiraju, imat ćete moćan alat razvoja i razlikovnosti.

Najtradicionalniji koncept osobnog brandinga fokusira se na osobni marketing, imidž, stav i samopromociju, što se može prometnuti u ego trip i rezultirati poimanjem egocentrične i sebične osobe. No, osobni branding je zaista mnogo više od samopromocije. Osobni brand treba proizaći iz vlastitog identiteta i temeljnih vrijednosti i usmjeren je tome da se vrlo jasno definira ono što želite postići, dajući smjer i put razvoja, stalnog razvoja – a na tom putu, coaching pomaže!

Čemu služi osobni brand?

On služi u predstavljanju istinskih sebe drugima, isticanju svojih snaga, karijernom putu, pri zapošljavanju, napredovanju, jačanju samopouzdanja, kretanju prema Vašim ciljevima, prihvaćenosti i (samo)poštovanju. Coach Vam pomaže pri izgradnji osobnog branda, a slijedeći korak je implementacija, održavanje i kultiviranje svog osobnog branda.

Kako se brandirati?

Kao coach, uvijek naglašavam da i za osobni branding trebate “uroniti” duboko u sebe, krenuti ispočetka. Osobni brand mora izražavati Vaš karakter i biti utemeljen na Vašim osobnim vrijednostima, snagama, životnim ciljevima i viziji. Kada mu tako pristupite, postaje konzistentan, vjerodostojan, prepoznatljiv i nepatvoren te nikako ne površan. Sve drugo su – lažnjaci, a njih vrlo brzo prepoznajemo.

*********************

Elena Cvjetković, Business&Life Coach,  Elena Cvjetković s velikim zanosom, kao coach, pristupa osnaživanju svojih klijenata i pomaže im pri oslobađanju njihovih punih potencijala. Ima preko dvadeset godina iskustva u korporativnom svijetu i pet godina iskustva kao poduzetnica, vlasnica i direktorica tvrtke „Misliona“. Voli ljude, ljeto, različitosti, ali i pustinje (u većinu je zarila nožne prste) i ima čvrsti plan obići – baš sve. Često citira izreku “Walk your talk/Čini što govoriš.” i trudi se živjeti i raditi u skladu s njom.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.