Što vas je motiviralo da se kandidirate za predsjednicu Republike?
– Svako vrijeme nosi svoje zadaće i nijedna osoba nije dobra za svako vrijeme. Hrvatska je na prekretnici – razdoblje pred nama donosi ulazak u Europsku uniju, a mi moramo nastojati zadržati lidersku poziciju u regiji. Tu će uloga predsjednika države biti izuzetno važna, a smatram da su moja iskustva i znanja primjerena za tu situaciju te da od svih kandidata najviše mogu pridonijeti. Također, šef države ne smije biti upleten u korupciju, ne možete biti pretvorbeni bogataš i boriti se protiv korupcije – korupcija u Hrvatskoj mora se rješavati od vrha, počevši od Vlade, to je jedini pravi put.
Jesu li skupe predizborne kampanje primjerene u doba ekonomske krize?
– Što se tiče kampanja, slažem se da su to veliki iznosi, pogotovo u ovoj gospodarskoj situaciji. Ipak, svaka zemlja ide u takvu investiciju kada se bira predsjednik države. Nije realno očekivati da birači daju glas kandidatu kojega nikada nisu čuli ili vidjeli na televiziji dobro raspoloženog, živčanog… To su sve informacije koje glasače zanimaju. Sve ostalo kupovanje je mačka u vreći.
Nešto kao marketing proizvoda?
– Tako je. Politička kampanja je kao kampanja za proizvod. Ne treba se prema političarima ponašati kao da su oni nešto posebno. Ako birate nečije vodstvo, želite znati što birate, što možete očekivati, isto kao proizvod koji birate. Takav je marketing nužan ako želimo da građani imaju informacije pri izboru.
Kakvu kampanju možemo očekivati od vas?
– Bit će proaktivna. Nastojat ćemo što više biti u medijima kako bismo što bolje predstavili naš program. Posebno važnim smatram direktno komuniciranje s ljudima. Šalili smo se da ćemo napraviti druženja kao “kava sa šlagom” ili “grah s kobasicama s budućom predsjednicom”. Na televiziji svi izgledaju veći, deblji, stroži, zato je bolja direktna komunikacija. Ljudi vas trebaju vidjeti kao osobu, zato namjeravamo obići sva sela i gradove u Hrvatskoj.
Što je s mladim biračima? Dojam je da je njima politika nije važan čimbenik u životu…
– Mlado biračko tijelo vidi politiku kao nešto između dosadnog i sramotnog, što nažalost i nije daleko od istine. Namjeravam doprijeti do njih njihovim medijem, što znači definitivno internetska kampanja. Iskoristit ću entuzijazam i energiju, jer hrvatska politika lišena je energije. Stalno su kalkulacije i trgovine, a nema važnog političkog Erosa od kojega smo kreativni. Ono o čemu govorite i način na koji govorite ljudi prepoznaju, ako ste iskreni ili ako lažete. Morali biste biti Kevin Spacey da ih prevarite.
(nastavak)