Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

U 6 mjeseci turističke sezone ostvareno 5 posto dolazaka više nego lani [VIDEO]

Ministar turizma Veljko Ostojić objavio je rezultate u prvih šest mjeseci turističke sezone. Ostvareno je 3,58 milijuna dolazaka te 14,77 milijuna noćenja ili pet posto više nego prošle godine. Najveći porast bilježi dubrovačko-neretvanska županija

Ministar turizma Veljko Ostojić objavio je rezultate u prvih šest mjeseci turističke sezone. Ostvareno je 3,58 milijuna dolazaka te 14,77 milijuna noćenja ili pet posto više nego prošle godine. Najveći porast bilježi dubrovačko-neretvanska županija

“Sve to rezultat je atraktivnosti, kvalitete i konkurentnosti hrvatskog turizma”, poručio je Veljko Ostojić, ministar turizma na press konferenciji u zagrebačkom Sheratonu.

Najveći porast od 13 posto u broju dolazaka bilježe Dubrovačko-neretvanska, te Ličko-senjska županija, dok je u najjužnijoj županiji čak 15 posto više noćenja. Jedini minus zabilježila je Šibensko-kninska županija koja bilježi pad od jedan posto u broju dolazaka.

“Ove su prve objektivne analize koje pokazuju da smo ispunili očekivanja koja smo imali uoči sezone. Prošla godina bila je najbolja u povijesti hrvatskog turizma što je bio veliki izazov za ovu sezonu. To je pokazatelj ozbiljnog rada i tržišnih aktivnosti. Iako moramo priznati da su nam neki događaji išli u korist, ali to je manji dio turista. Osnovni razlog ovolikog skoka je kvaliteta i atraktivnost” – izjavio je Ostojić.

Predsezona je pokazala koliko će turistička 2012. biti uspješna. U prvih je pet mjeseci predsezone ostvaren porast dolazaka od devet posto, a produženi vikendi, blagdani i početak godišnjih odmora tu su brojku samo učvrstili.

“Sve je u skladu s našim planovima i predviđanjima i tu neće biti nikakvih iznenađenja. Mi smo planirali da, što se tiče dolazaka i noćenja tiče, ponovimo brojke od prošle godine, a ambicija je povećati financijske prihode za negdje tri do pet posto”, kaže Ostojić.

[infopunkt 4825 2]

[infopunkt 4825 3]

[infopunkt 4825 4]

Crvene tojest negativne brojke dolazaka i noćenja hravtskih turista na Jadran, ministar jednostavno objašnjava padom standarda i lošom ekonomskom situacijom u zemlji. “Medijska kampanja nije mogla utjecati na povećani broj ljetovanja domaćih turista. Loša ekonomska situacija smanjila je priljev domaćih turista na Jadran” izjavio je Ostojić.

Posebno je istaknuo zadovoljstvo zbog povećnog broja noćenja i dolazaka njemačkih za devet, a austrijskih turista za šest posto. Na Jadranu je u prvih šest mjeseci sedam posto manje Talijana i po jedan posto manje Poljaka i Francuza.

[infopunkt 4825 5]

[infopunkt 4825 6]

[infopunkt 4825 7]

[infopunkt 4825 8]


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.