Prema nekim predviđanjima korištenje interneta na pametnim telefonima premašit će ono na osobnim računalima do 2015. godine. Velike tehnološke kompanije fokus preusmjeravaju na razvoj mobilnih platformi, i njihovo usavršavanje, a tržišna bitka vodi se oko svakog promila tržišta.
Rast na 200 milijardi dolara
S marketinške strane gledajući, sve veći udio u marketinškom budžetu kompanija zauzima mobilno oglašavanje. Promocija putem interneta u posljednjem je kvartalu 2010. godine premašila oglašavanje u tiskanim medijima, na tržištu SAD-a, a do danas se to već dogodilo, ili će se uskoro dogoditi i u ostalim dijelovima svijeta. Koliku važnost, unutar internetskog tržišta, velike kompanije pridaju mobitelima, pokazao je govor Erica Schmidta na „Internet Advertising Bureau (IAB)“, mitingu nedavno održanom u Kaliforniji. Schmidt je istaknuo kako se na YouTubeu putem mobitela dnevno pogleda i do 200 milijuna video zapisa te je dodao kako će industrija mobilnog oglašavanja, koja trenutno vrijedi 17 milijardi, u idućih nekoliko godina dosegnuti vrijednost od 200 milijardi dolara.
Koliko je veliko tržište mobilnih telefona? Kojom će dinamikom rasti? Koliko se ljudi vremenski druže s mobitelom, za što ih koriste? Što tržište mobilnih uređaja danas predstavlja čovječanstvu, ali i marketingu pobliže dočarava sljedeća infografika bloga Microsoft tag…
Learn More about Mobile Tagging at Microsoft Tag.