HEP-ove punionice nalazit će se na postojećim HEP-ovim lokacijama u hrvatskim gradovima, kaže Begović.
Ogledna stanica kod MSU-a
On smatra da bi u budućnosti optimalan broj mjesta za punjenje elektromobila u Hrvatskoj bio oko tri tisuće.
Oglednu stanicu za punjenje HEP je danas postavio kod MSU-a, a njome se poslužila posada Tesla Roadstera.
Početni korak u poslu punjenja baterija elektromobila je standardizacija priključaka koju HEP planira ostvariti s njemačkom tvrtkom RWE koja taj posao uspješno radi u Njemačkoj i drugim zemljama, kaže Begović.
Izvijestio je da je HEP danas s RWE-om potpisao memorandum o razumijevanju, a da bi ugovor o konkretnoj poslovnoj suradnji trebao bi biti sklopljen krajem godine.
HEP i Dok-ing proizvode domaći električni automobil?
Pored ulaska na tržište opskrbe elektromobila, HEP razmišlja o sudjelovanju u proizvodnji domaćeg električnog automobila u suradnji s tvrtkom Dok-ing, kaže Begović.
Europska turneja električnog automobila Tesla Roadster, u organizaciji RWE-a, počela je 16. rujna u Essenu, a završava 28. rujna u Istanbulu.
U Hrvatskoj će Tesla Roaster biti od danas do subote. Uz današnje zaustavljanje u Zagrebu, slijede sutrašnja prezentacija u Labinu te subotnja u Vukovaru, gdje će također biti postavljene stanice za punjenje.
Tesla do 100 za 4 sekunde – cijena oko 130 tisuća eura
Tijekom turneje, dvoje njemačkih studenata vozeći Tesla Roadster, za 13 dana namjeravaju prevaliti više od četiri tisuće kilometara, posjetiti osam europskih zemalja i 17 gradova.
Proizvođač Tesla Roadstera je američka tvrtka Tesla Motors. Taj dvosjed ubrzanje od nula do 100 kilometara na sat postiže za četiri sekunde, a do 200 kilometara na sat za nešto više od osam sekundi. S jednim punjenjem može prijeći otprilike 390 kilometara. Punjenje traje oko pet sati. Cijena mu je oko 130 tisuća eura.