Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Svjetski brendovi na socijalnim mrežama – tko ima najviše „lajkova“ i „tweetova“?

Biti prisutan na internetu sve više postaje ključ kvalitetnog i cjelovitog oglašavanja. U marketinškom smislu internet divovskim koracima sustiže televiziju i marketinški odijeli svjetskih brendova oslobađaju mu sve veće budžete. Nekada se veličina kompanije mjerila profitom i veličinom a danas su jedan od parametara „lajkovi“ na Facebooku i sljedbenici na Twitteru.

Biti prisutan na internetu sve više postaje ključ kvalitetnog i cjelovitog oglašavanja. U marketinškom smislu internet divovskim koracima sustiže televiziju i marketinški odijeli svjetskih brendova oslobađaju mu sve veće budžete. Nekada se veličina kompanije mjerila profitom i veličinom a danas su jedan od parametara „lajkovi“ na Facebooku i sljedbenici na Twitteru.

Internetska stranica famecount.com prikuplja i objavljuje podatke o zastupljenosti svjetskih brendova na socijalnim mrežama.

Starbucks dominantan na Facebooku

Svjetski poznati lanac kafeterija Starbucks još uvijek neće na hrvatsko tržište, jer kako kažu, Hrvati više vole ispijati kavu sjedeći u kafićima nego hodajući. Da mišljenje Hrvata ne dijeli i ostatak svijeta pobrinuo se Facebook. Starbucks je apsolutnim vladarom „lajkova“ i „tweetova“ diljem svijeta. Ovaj brend na Facebooku broji preko 12,8 milijuna fanova. Na Tweeteru je član ekskluzivnog kluba od milijun sljedbenika, što mu je dovoljno da bude prosječno najpraćeniji brand na svijetu.

Drugo mjesto najzastupljenijih brendova drži Coca-cola, također zahvaljujući Facebooku na kojem broji nešto manje od jedanaest milijuna fanova. Na Twitteru Coca-cola broji manje od sto tisuća sljedbenika i nije među zastupljenijim brendovima.

Na postolje se kao treća „popela“ američka kanditorska tvrtka Oreo koja je snažan rast na Facebooku ostvarila ovoga ljeta popevši se sa 4,5 milijuna fanova u lipnju na sadašnjih 8,9 milijuna.

Whole Foods Markets u prvih deset zahvaljujući Twitteru

Brendovi koji zauzimaju prva tri mjesta imaju velik broj fanova na Facebooku i to ih svrstava u sam vrh ove ljestvice. No postoje i oni koji su se u prvih deset probili putem Twittera. Tako primjerice „Whole Foods Markets“ broji svega 318 tisuća Facebook fanova a nalazi se na sedmom mjestu ljestvice, zahvaljujući Twitteru na kojem broji 1,8 milijuna sljedbenika, što ga čini vodećim na toj socijalnoj mreži.

Promatrajući ljestvicu vidljiva je višestruka dominacija Facebooka na tržištu socijalnih mreža. Starbucks na Facebooku ima dvostruko više sljedbenika nego prvih deset brendova na Twitteru.

Ljestvica najzastupljenijih brendova formirana je na temelju podataka sa Facebooka, Youtubea i Twittera.

Top 10 brendova na socijalnim mrežama

1. Starbucks

2. Coca-cola

3. Oreo

4. Skittles

5. Red Bull

6. Victoria’s Secret

7. Windows Live Messenger

8. Whole Foods Market

9. Victoria’s Secret Pink

10. Zappos.com


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.