Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Što hrvatski portali za grupnu kupovinu misle o Google Offeru?

Online grupna kupovina u Hrvatskoj je jedno vrijeme bila veliki hit. Portali koji su se kasnije uključili u ovaj biznis, pokušavaju se pozicionirati na najbolji mogući način. Kako oni gledaju na stvaranje mega-portala kao što je Google Offer? Hoće li (kao što sve prije ili kasnije dođe u Hrvatsku) i ovakve franšize domaćim portalima oteti značajan dio tržišta?

Online grupna kupovina u Hrvatskoj je jedno vrijeme bila veliki hit. Portali koji su se kasnije uključili u ovaj biznis, pokušavaju se pozicionirati na najbolji mogući način. Kako oni gledaju na stvaranje mega-portala kao što je Google Offer? Hoće li (kao što sve prije ili kasnije dođe u Hrvatsku) i ovakve franšize domaćim portalima oteti značajan dio tržišta?

Google ulazi u grupnu online kupovinu – upoznajte Google Offers

Svim portalima za grupnu kupovinu poslali smo ista pitanja – a odgovori su zanimljivi, kreativni – i različiti.

1. Hoće li globalni brendovi grupne kupnje doći i u Hrvatsku? Ako da, kada?

Kolektiva.hr: Budući da je u Hrvatskoj prisutna loša gospodarska klima, pogotovo gledano iz perspektive potencijalnih ulagača, sumnjamo da će se odlučiti na takav potez u skorijoj budućnosti. No to nas neće spriječiti da i dalje činimo što god možemo i dajemo svoj doprinos popravljanju situacije u zemlji, kupon po kupon i ponudu po ponudu.

Grupnjak.hr: Vrlo vjerojatno, zastrašeni ovako brzom reakcijom kakvo je Hrvatsko tržište imalo, globalni brendovi ce ustuknuti pred domaćim igračima.

Trebamto.hr: Mislim da neće, a i ako se odluče na dolazak sigurno će pričekati još neko vrijeme. U slučaju Hrvatske tržište je potpuno novo i tek se razvija, tako da smatram da im Hrvatska još nije zanimljiva kao tržište jer bez obzira na stalni rast, još uvijek je relativno mali broj ljudi u Hrvatskoj stekao naviku ovakve vrste kupovine.

2. Može li Google Offer samo zato što je Google biti konkurencija Grouponu?

Kolektiva.hr: Teško je reći što će prevagnuti – financije, infrastruktura i globalno poznato ime na strani Googlea ili iskustvo, prepoznatljivost branda (Groupon je maltene sinonim za grupnu kupovinu) i velika baza korisnika na strani Groupona. Google je s razlogom prvo pokušao otkupiti Groupon, a oni su s razlogom odbili. Ovo je kao da nas pitate je li jači Bruce Lee ili Mirko Filipović.

Grupnjak.hr: Svakako da može, Google sve svoje nedostatke, ukoliko ih ima, nadoknađuje velikom financijskom pratnjom.

Povoljno.hr: Google ima sve predispozicije da bude ozbiljna konkurencija Grouponu i da to postane u vrlo kratkom vremenu.

Trebamto.hr: Teško pitanje. U ovom poslu sve, bez obzira na važnost ulaganja u marketing, uvijek ovisi o samoj kvaliteti ponuda i popusta. Pobjednik će biti onaj koji će k sebi privući najraznolikiju klijentelu i čiji će target biti najširi.

3. Jeste li umrli od straha kada ste skužili da vam Google kuca na vrata?

Kolektiva.hr: Htjeli smo malo googlati o tome, ali navodno ako upišeš Google u Google možeš pokvariti cijeli Internet.

Grupnjak.hr: Nismo, otvorili smo mu vrata i pozvali ga na Grupnjak!

Trebamto.hr: Naravno da nismo. Smatramo da imamo dovoljno jasnu i kvalitetnu viziju razvoja tvrtke koje će uroditi dobrim rezultatima.

4. Ima li vas previše na domaćem tržištu?

Kolektiva.hr: Gledano iz perspektive market leadera na slobodnom tržištu, konkurencija je uvijek dobrodošla. Neki su ovdje kako bi nas podsjetili da se ne smijemo opustiti, a neki kako bi nas podsjetili da radimo stvarno dobar posao.

Grupnjak.hr: Mi volimo Grupnjake. Dakle nema.

Povoljno.hr: Na domaćem tržištu je aktivno ili u najavi 12-ak portala slične ili iste tematike što mi se čini previše za relativno malo tržište kao što je Hrvatsko.

Trebamto.hr: Tržište je još uvijek u razvoju i zapravo je teško reći koji su to portali, naravno, osim Kolektive i Kupi me, prava konkurencija. Naredni mjeseci će pokazati tko je bio najoriginalniji od novih portala i tko će se sve uključiti u tržišnu utakmicu. Ali da, sigurno je da će se dio novopridošlih portala u vrlo kratkom vremenu ugasiti i prestati sa radom.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.