Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Riječi koje vrijede milijune – donosimo vam deset najskupljih domena na svijetu

U svijetu postoje milijuni različitih internet domena. U početku zakup domena nije bio skup, iz jednostavnog razloga – internet nije bio ono što je danas. Internet je postao mjesto na kojem sve kompanije moraju biti i na njemu se vode velike bitke za svakog potrošača. Poželjne su kratke i lako pamtljive domene, jer će kupac na njih prije doći, a tvrtke u dobroj domeni danas vide više nego ikad prije. Tako su neke domene dosegle više milijunske iznose – u dolarima!

U svijetu postoje milijuni različitih internet domena. U početku zakup domena nije bio skup, iz jednostavnog razloga – internet nije bio ono što je danas. Internet je postao mjesto na kojem sve kompanije moraju biti i na njemu se vode velike bitke za svakog potrošača. Poželjne su kratke i lako pamtljive domene, jer će kupac na njih prije doći, a tvrtke u dobroj domeni danas vide više nego ikad prije. Tako su neke domene dosegle više milijunske iznose – u dolarima!

Top pet najomraženijih brendova na svijetu

Top 10 najskuplje plaćenih domena na svijetu. Krenut ćemo od najjeftinije:

10. Toy.com; 5,1 milijuna dolara

Na aukciji održanoj 2009. godini, u tijesnoj utrci, svi su se ponuđači zaustavili na 3 milijuna dolara, što je omogućilo ToyRUS-u da ponudom od 5,1 milijuna dolara postane vlasnik domene.

9. Casino.com; 5,5 milijuna dolara

Domena je kupljena 2003. godine za 5,5 milijuna dolara. Ostale informacije o prodaji ostale su nepoznate, ne zna se je li kupljena na aukciji ili nekim drugim putem.

8. Israel.com; 5,88 milijuna dolara

Ova domena ne primjenjuje se u potpunosti, u nikakve određene svrhe. Domena je vjerojatno kupljena, kako bi se zaštitilo ime države Izrael od zloupotrebe. Na našem portalu pisali smo prije nekoliko mjeseci kako je država Izrael kupila Twitter adresu, koja je bila u vlasništvu poduzetnika iz Miamija. Mogu li se ova dva slučaja povezati, prosudite sami…

7. Beer.com; 7 milijuna dolara

Domena Beer.com kupljena je i napravljena za sve ljubitelje piva u svijetu. Predstavlja tražilicu na kojoj se mogu pronaći novosti, povijest, igre i sve ostalo vezano uz pivo.

6. Business.com; 7.5 milijuna dolara

Business.com je domena orginalno otvorena kao poslovni imenik. Jake Winebaum, predsjednik Walt Disney Internet Group kupio ju je 1999. godine. Osam godina nakon, Disney ju je prodao tražilici Yellow pages za čak 345 milijuna dolara. Dobar posao.

5. Diamond.com; 7.5 milijuna dolara

Ice.com Inc., vodeći online trgovac nakitom visoke kvalitete, vlasnik je domene Diamond.com, a kupio ju je od kompanije Osimo Inc za 7,5 milijuna dolara.

4. Porn.com; 9.5 milijuna dolara

Domena je za 9,5 milijuna dolara prodana 2007. godine. Danas je na njoj moguće kupiti porno DVD-e.

3. Fund.com; 9.99 milijuna dolara

Kupljena je 2008. godine i postala je tada najskuplja domena. Pruža informacije o investicijama, trgovini, financijske vijesti…

2. Sex.com; 14 milijuna dolara

Vrtoglavih 14 milijuna dolara platio je Gary Kremen, osnivač stranice Match.com. Procjene su da će iduća prodaja ove domene premašiti 15 milijuna dolara.

1. Insure.com; 16 milijuna dolara

QuinStreet Inc, izdvojio je čak 16 milijuna dolara za domenu Insure.com. Danas predstavlja mjesto na kojem ljudi iz SAD-a mogu pronaći informacije o osiguranjima za automobile, životnim osiguranjima, zdravstvenim osiguranjima…

Mark više nikada neće jeftino kupovati – pogledajte koliko je platio domenu Fb.com


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.