Naslovnica

Nalazite se ovdje: Naslovna > Izdvojeno, Novosti > Njemci zadržali reputaciju najoptimističnijih potrošača



Korisni kalkulatori

Dionice

Rast Pad Promet
Ticker Zadnja Promjena
ATGR-R-A 630,00 +5,61
ERNT-R-A 1.469,97 +2,77
JDPL-R-A 63,90 +2,73
IPKK-R-A 169,80 +2,63
ACI-R-A 3.340,00 +2,48
Ticker Zadnja Promjena
KTJV-R-A 16,23 -3,68
PBZ-R-A 510,10 -1,65
ULJN-R-A 51,00 -1,24
ZABA-R-A 37,20 -0,29
KOEI-R-A 650,00 -0,12
Ticker Zadnja Promet
HT-R-A 212,00 1.058,70
ADPL-R-A 117,00 602,19
ERNT-R-A 1.469,97 497,55
ADRS-P-A 272,97 454,82
ATGR-R-A 630,00 321,49

Izdvojeno

Potrošnja u kriziNjemci zadržali reputaciju najoptimističnijih potrošača

Piše: Profitiraj.hr 17. 03. 2012.

Fotografija: Shutterstock

Bez obzira na sve recesijske scenarije u vrijeme financijske krize Nijemci su i dalje zadržali reputaciju najoptimističnijih potrošača kada su u pitanju putovanja na odmor.

Trenutno su upravo oni  najviše odgovorni za naznake turističkog oporavka u ovoj godini, pokazuju rezultati iszraživanja GfK.

Usporedba  s prošlom godinom pokazuje da će 11% više Nijemaca ići na godišnji odmor izvan mjesta stalnog boravka i to je liderska pozicija u Europi. Ova kretanja u turizmu potvrđuje pozitivna potrošačka klima kod Nijemaca, dok to nije slučaj i u drugim Europskim zemljama gdje je potražnja za putovanjima dosta slabija. Tako, na primjer, u V. Britaniji su rezervacije putovanja za oko 5% manja nego prošle godine.

Visoka nezaposlenost, strah od gubitka posla, i rast inflacije uzrokuju manje zanimanje potrošača za putovanja. Nizozemci također pokazuju suzdržljivost pa je pad rezervacija za 2% niži nego prethodne godine.

No Europljani u cjelini pridaju visoku vrijednost putovanjima, a to se posebno odnosi na specifičan segment  penzionera (u razvijenim zapadnim zemljama) koji su sa svojim fiksnim prihodima  posebno manje osjetljivi  na financijsku krizu. Slično je i s zaposlenim samcima koji si mogu priuštiti više zadovoljstva, te je u proteklom vremenu krize taj  segment čak pokazao porast odlazaka na putovanja. Ostali su segmenti jače pod utjecajem krize i potrebe stezanja remena. Oni se ne odriču putovanja na godišnji odmor ali često se smanjuje trajanje glavnog odmora i/ili se uzima manje odmore s boravkom u domicilnoj zemlji i sa striktnim planiranjem trošenja.

Turizam prati jedan fenomen, najme, već su i ranija kretanja pokazala -  čim nestanu novinski natpisi o krizi turizam se oporavlja nevjerojatnom brzinom!

GfK

Tagovi: godišnji odmori, gospodarski oporavak, kriza, njemačka, recesija

Pošalji članak: Facebook Twitter Croportal digg Reddit del.icio.us

Nema komentara

Komentiranje članka

Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni.


PRIJATELJI:limun.hrlider.hrezadar.hrwebgradnja.hr1klik.hrcrckarije.comagenti.hr/

PARTNERI:infopunkt.tvshe.hrzagreb.hrhi-tech.hrstrateskiplan.hr