Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

LinkedInovo novo ruho, pravi redizajn tek slijedi

Iako je LinkedIn na mnogim, posebno zapadnim, tržištima najpopularnije mjesto za traženje novog posla, vodstvo želi da postane mnogo češće odredište svojim korisnicima.

Iako je LinkedIn na mnogim, posebno zapadnim, tržištima najpopularnije mjesto za traženje novog posla, vodstvo želi da postane mnogo češće odredište svojim korisnicima.

Nemali broj korisnika LinkedIna primijetio je ne samo novo sučelje svojih profila, već i redizajn najveće poslovne društvene mreže na svijetu. Nešto tamniji izgled uvođenjem nove navigacijske trake uozbiljio je LinkedIn kojeg, vjerojatno ćete i sami priznati, ne posjećujete baš tako redovito. LinkedIn Today ćete sad možda i primijetiti, ali potpun redizajn 3. društvene mreže vjerojatno ćemo čekati još barem nekoliko mjeseci, smatra Netokracija. S obzirom da LinkedIn postaje popularan alat za regrutiranje i u Hrvatskoj, redizajn bi vam trebao biti barem malo bitan.

LinkedIn Makeoverova Donna Serdula primijetila je redizajn još tijekom prošlog tjedna, a kao i drugi komentatori spominje očito: LinkedInov redizajn zasad je isključivo estetski. Funkcionalnost se ne mijenja, osim u tragovima, a čak i tad radi se prvenstveno o drugačijem prikazu postojećih informacija i podataka. LinkedIn odnedavno nije povezan ni s Twitterom, tako da bi vam se poslovni newsfeed mogao činiti nešto prazniji, a kako će ga popuniti još nije otkriveno.

LinkedIn je izuzetno popularan i uspješan internetski projekt, ali i dalje nije društvena mreža u maniri Facebooka i Twittera, jer ga korisnici ne koriste svakodnevno. Dok ga širom svijeta koristi preko 150 milijuna ljudi, u Hrvatskoj ga koristi više od 150 tisuća korisnika. Iako je LinkedIn na mnogim, posebno zapadnim, tržištima najpopularnije mjesto za traženje novog posla, vodstvo želi da postane mnogo češće odredište svojim korisnicima. Radi li se u ovom slučaju o testiranju ili sporom predstavljanju novog izgleda, LinkedIn nikome još nije potvrdio.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.