Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Koliko naplatiti kavu? Pa, ovisi kako na to gledate

Odrediti cijenu vrlo često je jako zahtjevno. Danima razmišljate, zbrajate troškove, poreze, uloženo, uspoređujete s konkurencijom. Zapravo se radi o tome da je cijena povezana s percepcijom i da je vrijednost vrlo važan pojam.

Odrediti cijenu vrlo često je jako zahtjevno. Danima razmišljate, zbrajate troškove, poreze, uloženo, uspoređujete s konkurencijom. Zapravo se radi o tome da je cijena povezana s percepcijom i da je vrijednost vrlo važan pojam.

U početku ćete vjerojatno misliti da biste cijenu trebali odrediti na temelju troškova stvaranja svog proizvoda ili usluge. Tako zbrojite sve troškove, sirove materijale, plaće, transport, logistiku, poreze, namete … pa pridodate zaradi i dobit i eto cijene!

Stručnjaci savjetuju mala i srednja poduzeća da prije određivanja konačne cijene, moraju postaviti nekoliko sljedećih pitanja:

•Koju razinu cijene ćemo odrediti za svoj proizvod iliuslugu ?

•Koja će biti naša politika diskontiranja cijena?

• Koje uvjete kredita ćemo ponuditi našim potrošačima?

• Kako odrediti cijenu dodatnih usluga koju ćemo nuditi?

• Koje metode plaćanja ćemo ponuditi?

• Koju politiku cijena ćemo primijeniti u slučaju da potrošači otkažu narudžbu?

Postoje razni čimbenici koji utječu na cijenu kao i metode određivanja cijena, no, Nicholas Bate, autor priručnikaInstant MBA savjetuje da najviše vodite brigu o percepciji i tome koliko usluga ili proizvod vrijede kupcu. Tajna dobre cijene je upravo u tome!

Pitate se zašto su neka mjesta u kazalištu mnogo skuplja i zašto će mnogi platiti više? Objašnjenje je vrlo jednostavno, zato jer posjetitelji smatraju da neka sjedala daju veću vrijednost.

Ili, zašto plaćate više za torte u lijepim kutijama s mašnom.

Bate stoga savjetuje – napuhnite percepciju vrijednosti i povećajte cijenu! Svakako ćete tada govoriti manje o troškovima, a više o vrijednostima.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.