Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Kako do instantnog povećanja prometa kroz novi oblik marketinga

Mnogi poduzetnici suočeni su s padom prometa, uz ograničene financijske i logističke resurse za marketing i promociju. Na domaćem tržištu sve je popularniji novi oblik marketinga koji jamči učinkovitost, trenutne rezultate i niske troškove.

Mnogi poduzetnici suočeni su s padom prometa, uz ograničene financijske i logističke resurse za marketing i promociju. Na domaćem tržištu sve je popularniji novi oblik marketinga koji jamči učinkovitost, trenutne rezultate i niske troškove.

Osim negativnih trendova koji su se prelili na domaće tržište, u Hrvatsku je napokon izvana stigao revolucionarni oblik marketinga.

Koncept grupne kupovine, u kojem ponuđač usluga snižava cijenu za 50% ili više kako bi privukao kupce preko specijaliziranih stranica poput Kolektiva.hr, iznimno je učinkovit način instantnog povećanja prometa, dovođenja novih kupaca i poboljšanja rezultata poslovanja.

Prednosti grupne kupovine

1. Kontrola troškova

Partner plaća točno određenu cijenu po novom kupcu kroz popuste koje osigurava, nema dodatnih troškova.

2. Veliki doseg promocije

Saznajemo da Kolektiva.hr, vodeća domaća tvrtka za grupnu kupovinu i prva koja je taj koncept donijela u Hrvatsku, ima bazu od nekoliko desetaka tisuća pretplatnika na dnevni newsletter, uz sličan broj posjetitelja same stranice te gotovo 50.000 fanova na društvenoj mreži Facebooku.

Na ovom primjeru vidimo da je svaki Kolektivin partner predstavljen ogromnom broju potencijalnih kupaca u samo 24 sata, po čemu je grupna kupovina jedna od najučinkovitijih marketinških metoda.

3. Transparentnost poslovanja

Učinak kampanje je transparentan i mjerljiv – broj prodanih kupona govori koliko je novih kupaca privukao ponuđač usluge.

4. Viralna promocija

Cijeli koncept je baziran na zadovoljstvu krajnjeg kupca. Dobivši odličnu uslugu uz nenadmašno nisku cijenu, on će ponovo posjetiti ponuđača usluga i preporučiti ga drugim potrošačima.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.