Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

I siromašni i bogati koriste kartice da bi – preživjeli

Udio kartičnog plaćanja stabilan je od 2010. – u prosjeku, korisnici kartica njima plaćaju 5-6 puta u 10 kupovina. Čak 76% ispitanika kartice koristi za kupovinu namirnica, a 58% njih kartice koristi pri internet kupovini

Udio kartičnog plaćanja stabilan je od 2010. – u prosjeku, korisnici kartica njima plaćaju 5-6 puta u 10 kupovina. Čak 76% ispitanika kartice koristi za kupovinu namirnica, a 58% njih kartice koristi pri internet kupovini

Rezultati on-line istraživanja MasterIndex koje je kompanija MasterCard Europe provela u Hrvatskoj u travnju 2012. godine, pokazuju kako su građani, kada je riječ o financijama, promijenili svoje ponašanje u odnosu na 2011. godinu.

Prosječan broj posjedovanih kartica mijenja se ovisno o osobnim prihodima, dobi i obrazovanosti, a većina korisnika kartica posjeduje do 3 (tri) kartice. Iako je gotovina još uvijek preferiran način plaćanja kod malih iznosa, udio kartičnog plaćanja stabilan je od 2010. – u prosjeku, korisnici kartica njima plaćaju 5-6 puta u 10 kupovina. Kartice se koriste redovito, a kupovina odjeće, namirnica te goriva na vrhu su liste – čak 76% ispitanika kartice koristi za kupovinu namirnica, a 58% njih kartice koristi pri internet kupovini dok je, u odnosu na prošlu godinu, smanjen broj onih koji kartice koriste tijekom putovanja.

Uporaba kartica uvelike ovisi socio-demografskim prilikama. Tradicionalno, kreditne i kartice s odgodom plaćanja najčešće koriste građani s višim ili visokim prihodima. Korisnici se za uporabu kartica odlučuju radi brojnih pogodnosti koje im nude, poput posebnih popusta ili korištenja posebnih usluga, a najatraktivnije pogodnosti su programi lojalnosti.

Kupovina putem interneta uvelike je porasla posljednjih godina. Većina ispitanika povremeno kupuje putem interneta, a polovica njih naručila je nešto preko interneta tijekom proteklog mjeseca.

Odjeća, elektronička dobra, knjige i glazba ponovno su najpopularnije kategorije za kupnju. Mobilno plaćanje rastuća je grana financijske industrije i budućnost novčanih transakcija, a beskontaktno plaćanje mobilnim uređajima na prodajnim mjestima atraktivniji je način plaćanja od mobilnog interneta (plaćanje na daljinu putem, na primjer, aplikacije na telefonu). 41% ispitanika voljelo bi imati mogućnost beskontaktnog plaćanja na mjestu prodaje, 32% ispitanika voljelo bi imati mogućnost kupovine i plaćanja putem mobilnog interneta. Velika većina ispitanika (85%) plaćala je putem mobitela barem jednom, a najuobičajenije je SMS plaćanje naknada za parkiranje ili transport.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.