Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Hrvatska po mjeri istinskih ljubitelja hrane i pića

Ta polusatna emisija ima 95 milijuna gledatelja u SAD-a i Kanadi, a obrađuje teme vezane uz gastronomsku i enološku ponudu turističkih zemalja diljem svijeta.

Ta polusatna emisija ima 95 milijuna gledatelja u SAD-a i Kanadi, a obrađuje teme vezane uz gastronomsku i enološku ponudu turističkih zemalja diljem svijeta.

Popularni američki TV kanal CNBC u svojoj je specijaliziranoj emisiji “Wine Portfolio” predstavio hrvatsku gastronomsku i enološku ponudu prikazajući Hrvatsku kao odredište po mjeri istinskih ljubitelja tradicionalnih specijaliteta i dobre kapljice.

O toj su emisiji izvijestili danas iz Glavnog ureda HTZ-a dodajući da je prikazana krajem ožujka, a snimljena prošle godine tijekom studijskog putovanja te TV kuće po Hrvatskoj, koje su za produkcijski tim organizirali Glavni ured HTZ-a i Predstavništvo HTZ-a u New Yorku u suradnji sa sustavom turističkih zajednica.

Domaćin emisije “Wine Portfolio” Jody Ness sa svojim timom tom je prilikom posjetio Zagreb, Opatiju, Kastav, Volosko, Motovun, Livade, Momjan, Vižinadu, Poreč, Pulu, Plitvice, Šibenik, Skradin i Split, a tijekom putovanja intervjuirao je brojne hrvatske vinare i kuhare.

Ta polusatna emisija ima 95 milijuna gledatelja u SAD-a i Kanadi, a obrađuje teme vezane uz gastronomsku i enološku ponudu turističkih zemalja diljem svijeta.

Produkcija “Wine Portfolia” promovirala je Hrvatsku i putem svog bloga te Twitter profila, a dio videa može se pogledati na web stranicama “Wine Portfolia” te na You Tubeu.

Iz HTZ-a podsjećaju da je prošle godine i prestižni američki magazin o vinima “Wine Enthousiast” objavio članak o Hrvatskoj i hrvatskim vinima, a poznati vodič “Sherman’s Travel” svrstao je Istru na listu najboljih regija za vinsko putovanje.

HINA


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.