Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Facebook povećao cijenu i broj dionica u početnoj javnoj ponudi!

Broj dionica povećan je za oko 85 milijuna te će se u petak na tržištu naći njih 422 milijuna. Nova cijena kreće su u rasponu od 34 do 38 dolara, a time se tržišna vrijednost ove društvene mreže povećava na 93 milijarde do 104 milijarde dolara.

Broj dionica povećan je za oko 85 milijuna te će se u petak na tržištu naći njih 422 milijuna. Nova cijena kreće su u rasponu od 34 do 38 dolara, a time se tržišna vrijednost ove društvene mreže povećava na 93 milijarde do 104 milijarde dolara.

Facebook će povećati broj dionica u početnoj javnoj ponudi (IPO) za 25 posto, čime bi mogao prikupiti preko 16 milijardi dolara, kazao je neimenovan izvor upoznat sa situacijom.

Kompanija koju je prije osam godina u sobi na Harvardu osnovao Mark Zuckerberg povećat će broj ponuđenih dionica za oko 85 milijuna, što znači da će se u petak na tržištu naći oko 422 milijuna dionica, kazao je za Reuters izvor koji je želio ostati anoniman jer je ta informacija povjerljiva.

Zahvaljujući povećanom broju dionica i nedavno najavljenom podizanju njihove cijene, Facebookova početna javna ponuda bit će treća najveća u američkoj povijesti, nakon onih Vise i GM-a.

U Facebooku nisu željeli komentirati povećanje broja dionica o kojem je prvi put u utorak izvijestio CNBC.

Društvena mreža pokušava iskoristiti masovnu potražnju budući da usporavanje rasta broja korisnika i prihoda dovodi u pitanje dugoročni uspjeh kompanije.

Ta javna ponuda, najveća u Silicijskoj dolini, zasjenit će onu Googlea iz 2004. čija je vrijednost iznosila oko dvije milijarde dolara.

Zbog velike potražnje Facebook je povisio raspon ciljane cijene dionica na 34 do 38 dolara po dionici, s ranije određenih 28 do 35 dolara.

Time se njegova tržišna vrijednost povećava na 93 milijarde do 104 milijarde dolara i konkurira tržišnoj vrijednosti kompanija kao što je Amazon.com, a premašuje onu Hewlett-Packarda i Della zajedno.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.