Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Facebook i Baidu osnivaju novu, zajedničku socijalnu mrežu za kinesko tržište

Ono o čemu se ranije šuškalo sada je dobilo svoj nastavak – večere Marka Zuckerberga i Robina Lia itekako su imale smisla. Enigma – kako preskočiti kineski zid i ući na tržište vrijedno 1,3 milijardi potencijalnih novih korisnika, za Facebook, Google i ostale velike tehnološke kompanije predstavlja veliki problem godinama. Mark Zuckerberg ima rješenje – s Baiduom pokreće novu kompaniju za kinesko tržište.

Ono o čemu se ranije šuškalo sada je dobilo svoj nastavak – večere Marka Zuckerberga i Robina Lia itekako su imale smisla. Enigma – kako preskočiti kineski zid i ući na tržište vrijedno 1,3 milijardi potencijalnih novih korisnika, za Facebook, Google i ostale velike tehnološke kompanije predstavlja veliki problem godinama. Mark Zuckerberg ima rješenje – s Baiduom pokreće novu kompaniju za kinesko tržište.

Ukoliko kompanija želi ući na neko tržište, a to joj nikako ne polazi za rukom, kao logičan potez nameće se spajanje s nekim „iznutra.“ Google je za to vjerojatno bio pre ponosan, a Kinezi mu u „solo prodoru“ nisu popustili ni uslijed reakcija iz Bijele kuće. Facebook je pak krenuo drugim smjerom.

Krajem prosinca protekle godine Mark Zuckerberg je „uhvaćen“ na večeri u Pekingu s Robinom Liom, vlasnikom i osnivačem vodeće kineske tražilice Baidua. Već tada bilo je poznato i da Mark intenzivno uči kineski jezik. Nešto se tada kuhalo, a kineski mediji znaju i što.

Facebook kao Groupon

U kineskom tisku pojavile su se informacije kako Facebook i Baidu planiraju osnivanje potpuno nove socijalne mreže prilagođene kineskom tržištu, koja se neće zvati Facebook. Zajednička investicija osigurala bi Facebooku dio kolača na kineskom tržištu. On ja ne kineskom tržištu trenutno potpuno zabranjen.

Sličan model nedavno je primijenila još jedna zvijezda američkog tehnološkog neba – Groupon. On je, udružen s domaćom kompanijom Tencent, pokrenuo portal za grupnu kupovinu Geopeng i time ušao na golemo kinesko tržište.

Kada će Facebook i Baidu krenuti u novi posao nemoguće je znati jer takvu investiciju mora proučiti i odobriti kineska vlada, a to može potrajati neko vrijeme.

Matematika je ovdje jasna

Facebookov je interes u ovom poslu jasan. On želi ući na kinesko tržište i to će lakše ostvariti ukoliko s Baiduom osnuje sasvim novu kompaniju u kojoj će imati vlasnički udio. S druge strane Baidu dobiva snažnu konkurenciju u kineskoj socijalnoj mreži Tancent. Obzirom da je Facebook jedna od najuspješnijih i najpoznatijih svjetskih tehnoloških kompanija, osnivanjem zajedničke kompanije Baidu se želi riješiti konkurencije i zavladati tim ogromnim tržištem.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.