Brendovi će se uskoro moći oglašavati u news feedovima korisnika Facebooka koji ih uopće nisu ‘lajkali’. Naime, kako je objavila ta društvena mreža, javlja Netokracija, počelo je testiranje te nove funkcionalnosti koja će omogućiti značajno veću publiku za brendove. Oglasi će se vidjeti na desktop i mobile verzijama Facebooka.
Oglasi svima, a ne samo fanovima
Oglasi će, kako je objavio Mashable, izgledati kao standardni post na stranici brenda, međutim bit će označen kao ‘sponsored’ uz opciju za korisnike da ‘lajkaju’ brend ako to žele. Trenutno, samo korisnici koji su već ‘lajkali’ neku tvrtku ili brend dobiju njihove statuse u vlastitim news feedovima. Iz Facebooka se nadaju kako će novo rješenje omogućiti brendovima da ostvare kontakt s više ljudi nego ikada do sada, što bi se, naravno, trebalo pozitivno odraziti na zaradu od oglašavanja.
S druge strane, pitanje je koliko će ova nova mogućnost povećati buku informacija za korisnika. U svakom slučaju, ovim se nastavljaju napori Facebooka da poveća zaradu od marketinškog kolača i učini svoju platformu zanimljivijom oglašivačima. Podsjetimo, prije dva dana je objavljeno kako uvodi novu metriku za oglašivače kako bi oni mogli točno pratiti kako njihovi plaćeni članci i statusi (Sponsored Stories) kotiraju na news feed stranicama. Tako oglašivači sada mogu točno saznati prosječnu poziciju unutar feedova koju je imao neki njihov sadržaj.
Burzovna pustolovina se nastavlja
S obzirom na to da danas izlazi nova serija dionica za prodaju jer istječe zabrana trgovanja ranim ulagačima, mnogi analitičari smatraju da fokusiranje na marketinške inovacije ima smisla. Međutim, kako javlja Financial Times, ne očekuje se nikakav spektakularan rezultat. Veći utjecaj na tržište Facebook mi mogao imati tek u studenom kada se značajno veći snop dionica očekuje na burzovnom stolu.