Društvene mreže definitivno su koristan marketinški alat, no mnoge se tvrtke njima ne znaju služiti. Kako biste ostvarili zacrtane ciljeve nužno je znati kako stvari zaista funkcioniraju.
Mnoga poduzeća misle da marketing na Facebooku podrazumijeva isključivo sakupljanje “lajkova” na njihovim fan stranicama. Organiziranje nagradnih igara, popusta i ostalih pogodnosti s jedinim ciljem skupljanja „lajkova“ na znači nužno i širenje poslovanja.
Statistike su pokazale kako samo 7,49 posto fanova vidi sve dnevne objave na Facebooku, a broj aktivnih korisnika lako može zavarati obzirom da se tu ubrajaju i oni koji uopće nisu pročitali vašu objavu.
Istraživanja dokazuju kako je za marketing na društvenim mrežama korisniji manji, ali aktivniji broj fanova koje zaista zanima ono što objavljujete. Fokusirajte se ne sadržaj i umjesto da budete zadovoljni činjenicom što su naprosto prisutni, od svojih fanova pokušajte dobiti koristan feedback kako biste saznali koje su njihove želje i interesi.
Naravno, potpuno udaljavanje od društvenih mreža također nije rješenje, ali kao što je slučaj i s direktnim marketingom, ciljevi moraju biti realistično postavljeni, jer u suprotnom ćete vjerojatno doživjeti razočaranje.