Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Devet agencija uz pomoć HTZ-a razvija složene turističke proizvode

Devet turističkih agencija, većinom specijaliziranih za različite tematske programe, dobile su ukupno 723,5 tisuća kuna potpora Hrvatske turističke zajednice (HTZ) za programe razvoja destinacijskih menadžment kompanija (DMK) i uvođenje složenih turističkih proizvoda.

Devet turističkih agencija, većinom specijaliziranih za različite tematske programe, dobile su ukupno 723,5 tisuća kuna potpora Hrvatske turističke zajednice (HTZ) za programe razvoja destinacijskih menadžment kompanija (DMK) i uvođenje složenih turističkih proizvoda.
O dodjeli tih potpora temeljem prijava na javni poziv odlučilo je Turističko vijeće HTZ-a na ovotjednoj sjednici, pri čemu je predsjednik povjerenstva za taj odabir i pomoćnik ministra turizma Davor Ižaković naglasio da je za taj program ove godine ukupno predviđeno 1,5 milijuna kuna ili maksimalnih 150 tisuća kuna po jednom korisniku (agenciji).Na javni poziv za te potpore koji je trajao do 6. lipnja HTZ je zaprimio 12 zahtjeva, od kojih je odabrano devet za potpore, a kako im je dano manje od ukupno predviđenog iznosa za taj program, Ižaković je kazao da će se uskoro objaviti još jedan, drugi javni poziv za dodjelu preostalih 776,5 tisuća kuna.Riječ je o potporama male vrijednosti kojima se žele poduprijeti programi malih agencija, ali i dodatno ih potaknuti da se bave razvojem složenih destinacijskih proizvoda u Hrvatskoj po poslovnom modelu destinacijski orijentirane DMK, istaknuo je Ižaković.

Pod složenim turističkim proizvodom za tržište posebnih interesa podrazumijeva se paket aranžman koji se sastoji od usluge prijevoza, smještaja i drugih turističkih usluga namijenjenih tržišnim segmentima posebnih interesa.

To se odnosi na proizvode kulturnog, gastro i eno, eko i aktivnog turizma, od primjerice kulturnih, gastro i vinskih tura, preko promatranja ptica i posjete nacionalnim parkovima, do biciklizma, pješačenja, raftinag i sličnog, s time da svaki agencijski paket aranžman mora sadržavati i priču za vođenje ili tzv. storyline.

Od odabranih devet agencija pet ih je potpore dobilo za višetematske, a četiri za jednotematske programe, pri čemu je samo jedna agencija, zagrebački Globtour Event dobila maksimalnih 150 tisuća kuna za jednotematski program, što znači da se više ne može javljati na drugi krug poziva, dok ostalih osam to mogu, ali s novim programima, objasnio je Ižaković.

To su splitska agencija Eklata (za dječji i omladinski turizam) kojoj je odobreno 135 tisuća kuna, riječka Travelana dobila je 100 tisuća kuna, zagrebački VMD (za poslovna i pustolovna putovanja) 98,5 tisuća kuna, po 75 tisuća kuna odobreno je pulskom Unilineu i agenciji ARX-Amber travel iz Kastva, 50 tisuća kuna zagrebačkom Petrosu, a po 20 tisuća kuna zagrebačkoj agenciji Huck Finn (za pustolovni turizam) i dubrovačkom Gulliver Travelu (destinacijska menadžmet kompanija-DMC).


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.