Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Telemarketing kao podrška prodaji

Kupci i prodavači dvosmjernom komunikacijom putem telefona mogu uštedjeti vrijeme i prostor, a posebna korist može se pronaći u povratnoj informaciji od strane kupca. Korištenje telefona u prodaji omogućava promociju proizvoda, bržu uslugu i kreiranje odnosa s potrošačem.

Kupci i prodavači dvosmjernom komunikacijom putem telefona mogu uštedjeti vrijeme i prostor, a posebna korist može se pronaći u povratnoj informaciji od strane kupca. Korištenje telefona u prodaji omogućava promociju proizvoda, bržu uslugu i kreiranje odnosa s potrošačem.

Poduzeća koja nude usluge telemarketinga naglašavaju sljedeće prednosti telemarketinga

• podrška promotivnim aktivnostima,
• kvalitetan prodajni pristup,
• otvaranje novih područja poslovanja,
• ponovno uspostavljanje kontakta s kupcima,
• promocija novih i postojećih usluga,
• povećanje tržišnog udjela,
• postizanje prepoznatljivosti na tržištu,
• poboljšanje korisničkih servisa i slično.

Kada koristiti telemarketing

• distribucija snimljenih promotivnih poruka,
• ugovaranje sastanaka,
• prezentiranje proizvoda i usluga i poziv na akciju,
• selekcija tržišta,
• glasovanje putem telefona,
• istraživanje tržišta,
• organizacija nagradnih igara i slično.

Osobe koje kontaktiraju s kupcima moraju se kontinuirano usavršavati na području prodajnih i komunikacijskih vještina. Operatere trebaju krasiti fleksibilnost, staloženost, ljubaznost, snalažljivost, pouzdanost i odgovornost.

Važnost prve rečenice

Razgovor može biti uspješan samo ako djelatnik u prodaji pripremi sebe, okruženje i potrebne informacije za obavljanje telefonskog razgovora.

Bitno je pripremiti uvodnu rečenicu s ključnim pojmovima koji označavaju namjere prodajnog predstavnika. Prodajni predstavnik bi trebao pomoći, olakšati, omogućiti sugovorniku da dođe do kvalitetnog proizvoda ili usluge, a nikako ne bi trebao biti agresivan u prodaji.

Od prodajnog predstavnika se očekuje objektivnost, jer prodaja je moguća samo ako potencijalni klijent osjeti da ga želite savjetovati. Aktivno slušanje sugovornika jako je važno, jer je jedino tako moguće saznati potrebe potencijalnog kupca, pravilno ga savjetovati i zaključiti posao. Operater treba ostati u kontaktu s potencijalnim kupcem, a upravo zbog toga važno je voditi precizne bilješke koje će olakšati sljedeći razgovor. Gitomer je, s tim u vezi, naglasio: „Ako im se sviđate i ako vam vjeruju, i ako imaju povjerenja u vas, i ako se mogu pouzdati u vas… onda će MOŽDA kupiti od vas”.

Kontra efekt “zivkanja”

Negativan utisak na potencijalne klijente ostaviti će

• dosadni operateri,
• neželjeni poziv,
• nepripremljen govor,
• agresivnost i upornost bez razloga,
• nepošteni operateri,
• uvredljiv ton,
• previše zaštitnički ili preljubazan poziv.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.