Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Samopromocija – pet koraka do još boljeg imidža

U razgovorima često čujemo kako neke osobe s istim znanjem i vještinama bolje uspijevaju u radnom okružju od njima sličnih, imaju bolja primanja, bolje odnose s nadređenim, pojavljuju se u medijima ili bez problema pronađu još bolje radno mjesto. U tom slučaju diskusija često završi komentarima da ta osoba ima bolja poznastva, uglednije roditelje ili rodbinu, vezu, sponzora ili karizmu. To može i biti točno, no uspješne osobe vješto ulažu u vlastite odnose s javnošću.

U razgovorima često čujemo kako neke osobe s istim znanjem i vještinama bolje uspijevaju u radnom okružju od njima sličnih, imaju bolja primanja, bolje odnose s nadređenim, pojavljuju se u medijima ili bez problema pronađu još bolje radno mjesto. U tom slučaju diskusija često završi komentarima da ta osoba ima bolja poznastva, uglednije roditelje ili rodbinu, vezu, sponzora ili karizmu. To može i biti točno, no uspješne osobe vješto ulažu u vlastite odnose s javnošću.

1. Svakodnevno se ponašajte i radite onako kako biste željeli da vas prepoznaju i pamte. Ne činite ništa zbog čega vam može biti neugodno ili čega se u budućnosti možete sramiti. Biti izvrstan znači stvoriti naviku, jer smo ono što stalno činimo i kako se ponašamo.

2. Pohvalite svoj napredak i proslavite vlastiti uspjeh kako biste se motivirali za daljnji napredak i usavršavanje. Često očekujemo motivaciju od strane nadređenih ili naše sredine, no obzirom na situaciju na tržištu, od svake osobe se očekuje samomotivacija.

3. Razmišljajte o odnosu prema sebi. Ukoliko biste sve ono što činite sebi vrlo rado učinili i najboljem prijatelju, na dobrom ste putu. Međutim, ukoliko se prema sebi ne odnosite s poštovanjem, ne možete očekivati da to čine drugi. Sjetite se da nećete govoriti loše niti se odnositi loše prema proizvodu ili usluzi koju želite prodati zahtjevnom kupcu.

4. Privucite pozornost tako što ćete dati više od onoga što od vas očekuju, bilo da je riječ o poslodavcu, klijentu ili poslovnom partneru. Oduševljenje ljudi ćete izazvati samo ako nadmašite njihova očekivanja. Budite spremni i kreativni, jer jedino tako možete ponuditi nešto jedinstveno.

5. Kao što tvrtke brinu o osjećajima klijenata i kupaca, tako i osobe moraju brinuti o osjećajima i očekivanjima ljudi oko sebe koji su njihova ciljna javnost. Naučite slušati druge i pustite ih da vam kažu što očekuju od vas ili suradnje. Nismo naučeni na slušanje pa često želimo govoriti ili prezentirati sebe bez da saznamo što druga strana od nas očekuje. Aktivnim slušanjem spriječavate nesporazume, gradite odnose, postavljate prava pitanja i olakšavate komunikaciju. Drugi će to cijeniti, a vi ćete biti još uspješniji u komunikaciji.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.