Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Foursquare dobio injekciju od 50 milijuna dolara – slijedi globalna ekspanzija

Brzorastuća lokacijska društvena mreža Foursquare povukla je od investitora 50 milijuna dolara što je njezinu vrijednost lansiralo na 600 milijuna dolara. Foursquare koji raste po snažnoj stopi već su prepoznali i korisnici u Hrvatskoj, ali i određene kompanije koje već primjenjuju tu lokacijsku mrežu u marketinške svrhe. 50 milijuna dolara kompanija će između ostalog uložiti i u globalnu ekspanziju što će vjerojatno dovesti do još snažnijeg rasta korisnika, kojih ta mreža trenutno broji oko 10 milijuna.

Brzorastuća lokacijska društvena mreža Foursquare povukla je od investitora 50 milijuna dolara što je njezinu vrijednost lansiralo na 600 milijuna dolara. Foursquare koji raste po snažnoj stopi već su prepoznali i korisnici u Hrvatskoj, ali i određene kompanije koje već primjenjuju tu lokacijsku mrežu u marketinške svrhe. 50 milijuna dolara kompanija će između ostalog uložiti i u globalnu ekspanziju što će vjerojatno dovesti do još snažnijeg rasta korisnika, kojih ta mreža trenutno broji oko 10 milijuna.

Iako su neki špekulirali i o milijardi, Foursquare nakon 50 milijuna dolara povučenih iz fondova rizičnog kapitala vrijedi 600 milijuna dolara. Dennis Crowley, osnivač Foursquarea istaknuo je kako će sredstva uložiti u razvoj nove platforme, urede u San Franciscu i međunarodnu ekspanziju.

Foursquareovih 10 milijuna korisnika impresivni su za jednu mobilnu aplikaciju, ali u usporedbi s vodećim društvenim mrežama poput Facebooka i Twittera ta brojka nije pretjerano velika. Foursquare još uvijek ostvaruje vrlo niske prihode, a pomoću nove velike investicije nastojat će razviti platformu koja će biti konkurentna na tržištu oglašivača koji trenutno koriste usluge ostalih velikih servisa poput Yelpa, Living Socijala, Groupona i drugih.

Lokacijski marketing postaje trend koji tvrtke ne mogu ignorirati

Agrokor uvodi Foursquare specijale – plaća vam za chekiranje u Konzumu!


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.